dijous, 5 de desembre del 2013


 


VISIÓ QUALITATITA DE L'AVALUACIÓ DEL PROGRAMA D'INTERVENCIÓ

Penso que al llarg d'aquest període,  tot i que  s'han vist petites millores en molts d' aspectes, no es pot donar per finalitzada la tasca que em plantejava. És necessari continuar amb el treball iniciat i compartit amb els pares i tots els professionals que intervenen en l'atenció educativa d'aquests alumnes. Es fa necessari seguir treballant per tal d'aconseguir els objectius que ens hem proposat .

No hi ha una unanimitat respecte al mètode d'intervenció més adequat, ja que hem de tenir en compte que cada alumne  amb transtorn TEA és diferent, per tant la nostra intervenció s'ha d'adaptar a les necessitats i característiques individuals i tenim molt en compte el context en el qual actuam.

Segons les dades qualitatives respecte a les observacions realitzades, entrevistes amb els tutors,  qüestionaris i actuacions al centre, penso que aquest programa d'intervenció  ha aportat una inquietut i un  canvi d'actitud  en  la participació i implicació tant de les famílies com de l'equip docent.
L'experiència ha estat molt positiva i gratificant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada