VISIÓ QUALITATITA DE L'AVALUACIÓ DEL PROGRAMA D'INTERVENCIÓ
Penso que al llarg d'aquest període, tot i que s'han
vist petites millores en molts d' aspectes, no es pot donar per finalitzada la tasca que em plantejava. És
necessari continuar amb el treball iniciat i compartit amb els pares i tots els
professionals que intervenen en l'atenció educativa d'aquests alumnes. Es fa necessari seguir treballant per tal d'aconseguir els objectius que ens hem proposat .
No hi ha una unanimitat respecte al mètode d'intervenció
més adequat, ja que hem de tenir en compte que cada alumne amb transtorn TEA és
diferent, per tant la nostra intervenció s'ha d'adaptar a les necessitats i característiques
individuals i tenim molt en compte el context en el qual actuam.
Segons
les dades qualitatives respecte a les observacions realitzades, entrevistes amb
els tutors, qüestionaris i actuacions al centre, penso que aquest programa d'intervenció ha aportat una inquietut i un canvi d'actitud en la participació i implicació tant de les famílies com de l'equip docent.
L'experiència ha estat molt positiva i gratificant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada