dilluns, 14 d’octubre del 2013

        PLANIFICACIÓ PRIMERA FASE

FASE 1 :     Avaluació del context  (centre) i recollida d’informació                                                            DATA:    setembre-octubre 2013                   HORES: 25
Objectius:  -Conèixer les tasques de l’orientadora.
 -Conèixer els diferents rols que ha de desenvolupar l’orientadora.
 -Establir un contacte directe amb els professionals del centre i els diferents òrgans de gestió i coordinació docent.
-Estudiar el Pla d'atenció  a la diversitat, analitzant les línies d' intervenció per tal de detectar necessitats i proposar actuacions de manera consensuada amb la tutora i amb el DO.
-Conèixer i comprendre el context.
-Comunicar les línies generals del Projecte a l'Equip Docent.
-Contribuir a la construcció d' un context de col·laboració en el Centre.
Destinataris/Àrees: orientadora i equip docent.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1.              Recollida d’informació sobre la tasca de l’orientadora.
2.              Recollida d’informació sobre el paper desenvolupat per l’orientadora en els diferents òrgans de gestió i coordinació docent.
3.              Anotacions de les observacions i recollida al diari de camp.
4.              Coneixement del context: alumnes, professors i  famílies.
5.              Coneixement del context legal: normativa que regula l' acció tutorial
6.              Resum del PAD amb reflexió personal sobre les necessitats detectades.
7.         Reunió per tal de presentar el Projecte a l'Equip Docent i fomentar la seva col·laboració.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
  -Entrevista
-Observació no participant
-Observació participant
-Revisió de diferents documents del centre: organigrama, horaris, normativa, etc.
-Diari de camp
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1.          Quantitat i qualitat de la informació recollida pel que fa a la tasca de l’orientadora. Buidatge i anàlisi d'aquesta informació a través de les diferents fonts (observacions, entrevistes, documentació, PAD...)
2.          Quantitat i qualitat de la informació recollida pel que fa al paper de l’orientadora dins els diferents òrgans de gestió i organització docent
3.          Quantitat i qualitat de la informació recollida sobre el context d’actuació de l’orientadora: rols adoptats, funcions desenvolupades, model d’intervenció psicopedagògica adoptat, adequació de les intervencions, ...
4.          Graelles de seguiment, on s’especifiquen les reunions i els acords.
5.          Supervisió per part de l’orientadora i la coordinadora del servei.
6.          Grau en que les actuacions es corresponen amb el plantejament inicial del projecte.
7.          Valoració de la tutora respecte de la viabilitat del projecte en el calendari de
pràctiques.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada