Una de les activitats de la segona fase, ha estat revisar els documents del centre.
Fent una crítica constructiva del PAD, he destriat els punts forts i febles.
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
-Recursos
humans suficients per a atendre l'alumnat. -Bona coordinació entre el professorat. -Bona coordinació EAP, serveis socials i escoles adscrites, APIMA,... -Bona participació i implicació als projectes de centre. -Actuació immediata davant dels conflictes. -Adaptacions curriculars individualitzades per a a cada alumne. -Comunitat educativa molt cohesionada, -Gran nombre d’activitats educatives fora del centre, amb elevat nombre de participació d’alumnat i professors. |
-Deficiències
d’infraestructura i d’espais. -Equipaments insuficients (TIC, biblioteca, aules prefabricades) -Resultats millorables en el grau d'autonomia dels alumnes. -Metodologia millorable davant les canviants necessitats socials itecnològiques. -Relació amb les famílies millorable per tal d'aconseguir major implicació al centre. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada