dijous, 31 d’octubre del 2013

 Resum del PAD amb reflexió personal sobre les necessitats detectades.

Una de les activitats de la segona fase, ha estat  revisar els documents del centre.
Fent una crítica constructiva del PAD, he destriat els punts forts i febles.




 
PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
-Recursos humans suficients per a atendre l'alumnat.
-Bona coordinació  entre el professorat.
-Bona coordinació EAP, serveis socials i escoles adscrites, APIMA,...
-Bona  participació i implicació als projectes de centre.
-Actuació immediata davant dels conflictes.
-Adaptacions curriculars individualitzades per a a cada alumne.
-Comunitat educativa molt cohesionada,
-Gran nombre d’activitats educatives fora del centre, amb elevat nombre de participació d’alumnat i professors.
-Deficiències d’infraestructura i d’espais.

-Equipaments insuficients (TIC, biblioteca, aules prefabricades)
-Resultats millorables en el grau d'autonomia dels alumnes.
-Metodologia millorable davant les canviants necessitats socials itecnològiques.
-Relació amb les famílies millorable per tal d'aconseguir major implicació al centre.




  

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada