dilluns, 2 de desembre del 2013

Tercera fase: Redacció de la intervenció 

i presentació

Data: nov-des 2013         Hores. 15     


OBJECTIUS:

-Analitzar juntament amb el departament d’orientació i l’equip directiu la
 informació obtinguda fins el moment.
-Redactar les modificacions del PAD.
-Destinataris: Equip Docent i Equip de Suport.

 
ACTIVITATS I CONTINGUTS
  1. Presentació del document redactat i recull de les propostes de millora.
  2. Anàlisi del document elaborat.
  3. Redacció provisional del document
  4. Entrevistes i reunions amb l’equip directiu i amb el departament d’orientació
  5. Redacció definitiva del document
  6. Anàlisi de la pròpia tasca realitzada per part de la tutora de pràctiques.
  7. Autoavaluació.
  8. Reunions i entrevistes amb la tutora.
  9. Propostes de millora,

 INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
  1. Reunions
  2. Entrevistes
  3. Document de valoració del pràcticum

 INDICADORS D’AVALUACIÓ
  1. Grau de coherència del PAD en comparació amb altres centres, amb la realitat
     pròpia i amb la normativa vigent
  2. Adequació del document al format establert i als principis proposats
  3. Adequació de les propostes a les característiques del centre i a la normativa vigent
  4. Grau de correcció, adequació i funcionalitat del document elaborat
  5. Grau de participació i col·laboració a les entrevistes i reunions
  6. Possibilitats d’implementació del nou PAD
  7. Grau d’adequació de la meva tasca a allò pactat al principi del procés i qualitat de la 
    meva intervenció al centre
  8. Grau d’aprofitament del temps de pràctiques i anàlisi d’allò aplicat i après
  9. Grau de participació, implicació i col·laboració en les reunions i entrevistes
  10. Necessitat i grau d’adequació de les propostes de millora als propòsits
     perseguits amb la pròpia intervenció

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada