Tercera fase: Redacció de la intervenció
i presentació
Data: nov-des 2013 Hores. 15
OBJECTIUS:
-Analitzar juntament amb el departament d’orientació i l’equip directiu la
informació obtinguda fins el moment.
i presentació
Data: nov-des 2013 Hores. 15
OBJECTIUS:
-Analitzar juntament amb el departament d’orientació i l’equip directiu la
informació obtinguda fins el moment.
-Redactar
les modificacions del PAD.
-Destinataris: Equip Docent i Equip de Suport.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
-Destinataris: Equip Docent i Equip de Suport.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
- Presentació del document redactat i recull de les propostes de millora.
- Anàlisi del document elaborat.
- Redacció provisional del document
- Entrevistes i reunions amb l’equip directiu i amb el departament d’orientació
- Redacció definitiva del document
- Anàlisi de la pròpia tasca realitzada per part de la tutora de pràctiques.
- Autoavaluació.
- Reunions i entrevistes amb la tutora.
- Propostes de millora,
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
- Reunions
- Entrevistes
- Document de valoració del pràcticum
INDICADORS D’AVALUACIÓ
- Grau de coherència del PAD en comparació amb altres centres, amb la realitat
pròpia i amb la normativa vigent - Adequació del document al format establert i als principis proposats
- Adequació de les propostes a les característiques del centre i a la normativa vigent
- Grau de correcció, adequació i funcionalitat del document elaborat
- Grau de participació i col·laboració a les entrevistes i reunions
- Possibilitats d’implementació del nou PAD
- Grau d’adequació de la meva tasca a allò pactat al principi del procés i qualitat de la
meva intervenció al centre - Grau d’aprofitament del temps de pràctiques i anàlisi d’allò aplicat i après
- Grau de participació, implicació i col·laboració en les reunions i entrevistes
- Necessitat i grau d’adequació de les propostes de millora als propòsits
perseguits amb la pròpia intervenció
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada